Heyrman Steve - 20/03/2019 à 15:07

Product besteld en betaald op 11 Febr, kreeg ik een email dat product niet binnen was en een aantal weken moest op wachten.
Ik diezelfde avond bestelling geannuleerd omdat klant zolang niet kon wachten en wacht nog steeds op mijn terugbetaling van 31,95€ , we zijn nog maar 5 weken verder.
Verschillende keren e mail verstuurd en regelmatig telefonisch proberen te bereiken maar helaas geen antwoord.
als ik nog bestellingen moet doen zal het alvast GEEN BRAPA zijn.

 moby@hotmail.be   
marjan - 19/03/2019 à 11:45

Meer dan een week geleden een touchscreen besteld en nog niet binnen. Heb zelfs geen bevestiging ontvangen en na herhaaldelijke e-mails die ik heb verzonden naar brapa, nog steeds geen respons.
Telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar. Dit is gewoon pure oplichterij en diefstal door Brapa.com!!

Lees hier nu ook dat er meerdere slachtoffers zijn getroffen van diefstal door Brapa.com. Blijkbaar vinden ze dit normaal.

Mits brapa.com nog steeds niet hun verplichtingen nakomt door de bestelde producten te leveren bij de klanten die hun bestelling hebben gedaan en die er reeds voor hebben betaald, dan zal dit juridische gevolgen hebben voor brapa.com! Hier zal ik ook sterk op toezien!!!

Daarnaast zal ik het ook o.a. kenbaar maken via social media, zodat deze oplichterij en diefstal bekend wordt en daardoor nooit meer zal voorkomen.

Lennard - 01/03/2019 à 08:03

Beste,

Wanneer kan ik mijn order 74850 nu eens ontvangen? Graag antwoorden.

Met vriendelijke groet,

Lennard

Lennard - 28/02/2019 à 15:11

Nog steeds niet ontvangen ook geen antwoord op mijn vraag per mail ontvangen. Als ik bel krijg ik te horen, dat niemand aanwezig is.

richard - 25/02/2019 à 17:16

scherm nog steeds niet binnen. ook geen reactie op mijn mail van vorige week

richard - 23/02/2019 à 12:34

vorige week een scherm besteld dat op voorraad is. Volgens Brapa versturen ze twee x per week en zou het binnen een week geleverd moeten worden. Ik zie hier staan dat positieve of negatieve feedback welkom is om de service te verbeteren echter zie ik geen verbetering aangezien dit soort klachten al ruim een jaar bekend zijn. geen reactie op mails. lange levertijd of helemaal niet. Wie zal het zeggen.

annick - 02/02/2019 à 14:45

zeer slechte service, ik heb 2 schermen gekocht en na een maand nog steeds geen zending, op mijn mails word niet gereageerd dus dit word een slepende actie om mijn geld terug te krijgen, ontvangen gaat rap maar service !!!!
Ook werd ik pas verwittigd dat 1 van mijn scherm later geleverd werd omdat ze het niet in stock hadden terwijl hun site het als 'in voorraad' had staan !!!

yannick Ragot-Mercier - 15/01/2019 à 11:51

I will not recommend this site.
Ordered 6dec a screen for a coolpix 3100. part was sent the 14th of december. I received the 16th. Not good reference. I sent back it the 26th of december on follow up delivery. part was received the 30th of december . Since then.. no news to me re fund or possibility to deliver good part.
I chased 2 times after their holidays. no communication, no feed back.. nothing.
Now I am searching a way to intent legal action to have my money back. I will not recommend this site.

OctaviaFM - 05/01/2019 à 19:49

Op 3 januari s'avonds een bestelling gedaan. Een nieuw scherm voor de Iphone 6S van mn dochter, deze was totaal kapot gevallen. En vanmorgen al ontvangen. Heb het scherm vanmiddag even vervangen en het toestel werkt weer zoals vanouds. Klasse, bedankt voor de snelle levering!

Christian paape - 20/12/2018 à 15:27

21 november een bestelling gedaan.
26 november Deze was niet leverbaar en kon de bestelling annuleren. Er zou binnen 14 dagen terugbataald worden. Inmiddels een maand verder. Krijg wel reactie van ene frank dat het zsm gebeurt maar er gebeurt niets.

Op 7 december zou het overgemaakt worden zsm
op 12 decemeber zou het overgemaakt worden zsm
ep 17 december zou het overgemaakt worden zsm

Dit ruikt naar oplichting ondanks de toch goede recenties.
Mocht er morgen nog niets binnen zijn dan gaan we helaas aangifte doen want er is wel contact maar geen actie..

Christian Paape - 10/12/2018 à 18:48

Snelle reactie na het bestellen van het telefoon onderdeel.
Het was helaas niet snel leverbaar.
Opdracht annuleren was geen probleem..
Het bedrag dat betaald is word binnen 14 dagen teruggestort...
Daarin zijn ze niet zo snel... maar wie weet is het er morgen

w van ham - 21/11/2018 à 14:10

perfect verlopen, binnen twee dagen geleverd geen probleem

Dennis De Smet - 31/10/2018 à 20:49

Ik heb al verschillende malen iets gekocht via brapa. Steeds zonder problemen...
Maar de laatste keer een verkeerd toestel verkregen, waardoor ik recht heb op een terugbetaling of vervanging. Echter na 3 weken nog steeds geen geld gezien..

Said - 18/10/2018 à 17:30

Hey,

Heel goed telefoonwinkel van ons buurt heeft mijn gsm wiko lenny nieuwe scherm geplaatst nu is werkt prefect!!!
Bent je heel bedankt ik vertrouwen jullie BRAPA ik gaat nog eens bij jullie bestelling als ik ooit iets nodig hebt.
nog eens bedankt BRAPA!!!

sonny - 11/10/2018 à 15:57

scherm + touchscreen besteld voor 15:00 gelijk volgende dag in huis. scherm werkt perfect

Noureddine Bouhoua - 26/09/2018 à 16:31

op 22 augustus een display besteld, maar tot op heden geen display ontvangen.

ik heb jullie herhaaldelijk hierover gebeld, maar niemand neemt op. ook op mijn emails wordt er niet gereageerd.

kortom...jullie zijn hier mensen aan t oplichten. ik laat het echter hier niet bij!

Lazaroms - 04/09/2018 à 12:15

Snelle levering, echter foutieve keuze gemaakt dus retour gestuurd.... Ik wacht nu al 3 weken op mijn geld. Bellen lukt niet want jullie zijn beperkt bereikbaar.
Dit vind ik geen goede service

Peter - 27/08/2018 à 19:31

Perfect.

J. - 26/08/2018 à 22:19

product naar wens, lekker snel geleverd ook.
toppie!

test - 23/08/2018 à 17:12

test omdat het gastenboek al heel lang niet werkt, is de storing nu verholpen?

 
Page 1 de 108